tisdag 8 januari 2008

God kväll !

Här sitter jag, trött. Riktigt trött och jag ska snart sova.
Eller nej, jag ska kolla lite på Gossip Girl, ringa Dzana, överföra lite filer till min kära dator SEN ska jag sova :)


Dagen har varit bra, bra men lång.
Med lite av varje; matte, håltimma, A6, shopping..
Tänkte visa er lite 'dagens inköp' ,
Svarta 'typ clipons' örhengen med guld - Ur & Penn, 70% på 50 kr alltså ca 15 kr.
Silvriga örhengen - Ur & Penn, 50% på 50 kr alltså ca 25 kr.
Grymt sött mobilsmycke i form av en uggla - Ur & Penn, 5 kr !
Isa Dora ögonskugga - Kicks, rea 25 kr.

Morgondagen ser bra ut, dock är vissa lektioner inställda och det blir ett par håltimmar..
Slutar vid halv ett, lunch och sedan ska jag plugga matte.
Jag måste även iväg till A6 och köpa fritidskortet och shoppa lite sedan bär det av hem till Dzana :)

Ja ja, nu måste jag ifrån datorn ännu en gång.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: