onsdag 9 januari 2008

Kvälls update.

Japp, då var det dags för en update.
Har lite dagens köp att visa och en hiss&diss-

lista, förvänta er inget mer än det!

Då till dagens köp.
Var idag i stan och kollade lite på rean.
Jag hatar rea, så jag går alltid och shoppar
när alla andra har brännt upp sina pengar,
det leder alltid till att jag bara hittar vissa
enstaka grejer på rean och köper resten för
fullt pris men men.

Idag blev det en del Gina Tricot och H&M.
Bilder ;
Bild nr 1 är min kofta från H&M - love it!
ca 200 kr
Bild nr 2 är en jag vet faktiskt inte
vad jag ska kalla den.
Det är iaf en T-shirt som sitter ihop med en
kjol. Snyggt med tights till ;) ca 150 kr
Bild nr 3 är ett halsband från Glitter,
ett rea-fynd!
50 % var det, och jag som vet vad
denna symbol betyder är nöjd med mitt köp :)









En Hiss & Diss-lista också, här kommer den ;

Jag HISSAR:
Röda naglar, grymt snyggt just nu.
Våga prova, jag var för feg förr men
nu har jag röda naglar all the time ;)
MITTiMELLAN:
Chanel No. 5 är en av de mest
välkända parfymerna i världen.
Att den har hållit i sig så pass länge
är grymt & btw så sa Marilyn Monroe
i en intervju att hon bar
'två droppar Chanel no 5'.
Jag DISSAR:
Metallic-tights, det var inne ett
tag men tjejer c'mon! Släng dem!
Det var det, mina kära läsare. Nu säger jag GodNatt ,
outLOUD /azra



Inga kommentarer: