fredag 11 januari 2008

HEJ!

Oh, Jenny tipsade om en jättebra
musiksida där alltalltallt finns,
jag tänkte dela med mig så här
har ni den; http://www.imeem.com/
Snäll som jag är så tänkte jag komma
med en hiss&diss - lista, lite
'jag-vill-ha' och en avrundning.

Hiss&Diss - listan .


Jag HISSAR ;
Den här snygga jackan/kappan (?)
Jag älskar svart,
För 369 riksdaler blir den din, kolla
in 'La Redoute'
MITTiMELLAN ;
Jag gillar även kjolar och denna är snygg!
Från 'La Redoute' även denna.
Kostar 279 kr
Jag DISSAR ;
Klädda klackar, så irriterande.
Med klädda klackar så syns alla märken
och alla skåror i klacken.
Sjukt irriterande att skorna blir obrukbara
efter bara ett par gånger ute.
.


JAGvillHA!
Hittade denna söta grej på internet,
närmare bestämt www.accessora.se .
Det senaste tillskottet i Rosebud familjen är
Smith's Rosebud Salve Brambleberry.
En blandning av björnbär, honung, vanilj och
shea smör gör den här salvan uppmjukande
och härligt bärig doft.
Visst låter den bra?
Funderar på att skaffa den men jag är så feg när
det gäller beställa grejer.. Får ta och ändra på det!
Nu börjar inlägget lida mot sitt slut,
Jag ska fika med Ma & Pa nu.
Hoppas ni kommer ha en finfin fredagskväll
så kanske det kommer en update lite senare.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: