måndag 7 januari 2008

Hej ,

Jag brukar inte sitta och ladda inför ett blogginlägg.

Naturligtvis så funderar jag över vad jag ska skriva, men jag brukar inte sätta mig i köket, tända ljus, ta fram frukt och sätta på bra musik och tänka 'nu ska jag skriva blogg'.
Men det har jag gjort nu.

Idag var det min sista lovdag. Deprimerande.
Hade varit mysigt med några dagar till men vi alla måste ta tag i våra liv ännu en gång (i alla fall jag).
Det är som att jag har kontroll när jag går i skolan. När mina dagar är uppbyggda på liknande sätt.
Under lovet så tar man allt som det kommer, jag blir stressad av det. Men nu när skolan börjar så är det bättre, i alla fall för min del..
Dagen var okej, allt har gått väldigt fort. Klockan är redan 20.00!
Har suttit för det mesta framför datorn och sett klart på Grey's Anatomy sesong 2. Grymt bra!
Jag & Ma gjorde mat, min favorit - tortellini :)
Tog det sedan lungt, lite mer Grey's -avsnitt och sedan målade jag naglarna. RÖTT!
Vågat jag vet, men färgen knäcker!

Denna veckan ska jag plugga en del till nästa vecka och så måste jag till Dzana för att hämta min iPod. Förstår inte hur jag ska klara mig i bussen imorgon, jag får ta mobilen eller något...
Det påminner mig också om att jag ska tipsa om ett album.
Inget riktigt nytt men endå;
Beyonce - B Day
Grymma låtar, jag var inte så jätte interesserad när Dzana sa att låtarna var bra. Men när jag satte mig ner och lyssnade noga så blev låtarna riktigt bra.
Jag har även albumet i Deluxe Edition vilket betyder att jag har elva videos :)
'Skrik-Beyonce' is gone, - finally!




Nej, men jag borde nog slita mig ifrån datorn nu.
Jag måste lägga mig tidigt ikväll ska ju upp vid 5.30 , gah KILL ME!
Honey let me upgade you ,
outLOUD /azra

Inga kommentarer: