torsdag 10 januari 2008

Sen kväll med Azra ,

Fiffig rubrik där!

Här sitter jag, utmattad efter träningen idag och jag kollar på 'GOSSiP GiRL' , japp.
En serie jag egentligen inte gillar men ser den för att ... jag vet egentligen inte varför.
Jag har ingen anlednign varför jag tittar på 'Manhattans elit', ett par bortskämda, rika ungar som lever i lyx & glamour. Där allt handlar om sex, kärlek och pengar.
Jag har ingen anledning varför jag har 13 avsnitt på min dator och streckkollar på alla avsnitten.
Jag har ingen anledning !!!
Jag borde släppa det ämnet och skaffa mig en anledning snarast...

Jag ska snart sova, är som sagt trött.
Dagen var lång och jobbig och jag trodde att en och en halvtimmes handboll skulle ta kål på mig men icke! Allt gick bra, vi var ganska många med B-flick så det blev en del träningsmatch :)
Jag måste dock göra något för mina vader igen, jag har så sjukt ont att jag inte vet vad jag ska göra.
All skit har bara kommit tillbaka och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Ännu en operation kommer det inte bli i alla fall!

Ja ja, allt detta får jag klura på. Speciellt det där men en anledning..
Nu ska jag i alla fall kolla klart på 'GOSSiP GiRL' ( -.-'' ) och sedan sova. Sista skoldagen för den här veckan ska nog bli bra :)

NattiNatti
outLOUD /azra

Inga kommentarer: