onsdag 2 januari 2008

Hej there ,
Nu är det dags att blogga ännu en gång. And I love it!
Äntligen har jag hittat något jag verkligen gillar att göra. Något som gör mig glad.
Känslan är obeskrivlig!
Från början bloggade jag nog bara för mig själv, för att 'skriva dagbok' men när jag märkte att folk läste och reflekterade kring det jag skrev ville jag inte längre skriva åt bara mig själv, utan jag började skriva åt er också. Och det är hundra gånger roligare!
Och jag hoppas ni tycker samma sak.

Jag trivs på blogspot.com och känner att jag kan det mesta.
En grej som är svårare än valnigt är kommentarerna.
Så om ni vill kommentera så klicka på ''kommentarer'' och sedan kryssar ni i ''anonym'' , och sedan är det bara att skriva en kommentar. Om ni inte vill vara anonyma så är det bara att skriva erat namn eller nick i början eller slutet av kommentaren.

Hittade en jättefin outfit & blev kär direkt!
Kofta: Underbar kortärmad kofta från TopShop
Klänning: Ultrafeminin klänning från Marc by Marc Jacobs
Hårspänne: De små detaljerna som gör hela skillnaden. Hårspännet är från Accessorize
Väska: För den som gillar det sockersöta. Väska från Accessorize
Halsband: Silverberlock från H&M
Skor: Ballerinaskor med liten klack från Christian Louboutin.
Erkänn, hela outfiten är grymt gullig!

Till min besvikelse så glömde jag min iPod hemma hos Dzana.
Jag som tänkte ladda upp med en massa sköna låtar nu, men istället får det bli lite 'Grey's Anatomy'.
En serie jag aldrig trodde jag skulle gilla. Det är så inte min typ av serie heller, jag skulle lägga den under kategorin 'Drama'.
Jag som älskar SciFi & Action tittar på en serie som påminner om 'ER', 'Felicity' och 'Sex and the City' på en och samma gång.
Jag skyller på att det är det nya året som gör mig sån här, I blame 2008!
Men om jag ska vara ärlig kan man bara inte slita blicken ifrån Dr. McDreamy - JA TACK!

Nu på sista tiden har jag inte kollat så mycket på film. Det beror mycket på att jag inte har varit hemma.
Men för ett par dagar sedan hemma hos Dzana & Daniel så började vi titta på den mest patetiska och oseriösaste film ever - 'Planet Terror'.
En riktig kill film, må jag säga.
Filmen är regisserad av Robert Rodriguez och är en skräck/zombie - film.
Om ni gillar fake blod och onaturliga sjukdomar så ska ni se den.
För mig var det de 80 minuter jag aldrig kommer få tillbaka...

Nej, men nu har jag suttit och skrivit ett tag nu och ska göra lite the, ladda upp med kuddar och täcken i sängen och titta på 'Grey's Anatomy'.
Ha det great!
outLOUD /azra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du, dissa inte Planet Terror...du såg ju inte ens hela filmen =) och nästa gång du kommer hit ska du ta med dig Harry!

Anonym sa...

Hahah, Planet Terror! C'mon, det var ju ett skämt hela grejen. Hon amputerade sitt ben för att ha ett vapen som ben !!! O,o'' /azra

Anonym sa...

Lägg av nu...filmen var asbra!c´mon på dig själv..haha