onsdag 19 december 2007

God kväll !

Hej ,
Hur mår ni , hoppas det är bra iaf!
Jag mår great! Beror på en massa saker ;
- Det var den sista skoldagen idag
- Inga fler skolarbeten som måste in
- Det är Bajram imorgon
- Och jag har insett att jag har penagr

Kan fan inte bli bättre!
Imorgon är det avslutning , Det kommer bli lite aula och dela julklappar med JINGeleverna. Själv så köpte jag min julklapp idag , inget speciellt men jag tycker det passar en JINGare iaf.
Imorgon kommer också Dzaniel hit och vi ska käka middag, 'fira' Bajram och på lördag ska vi hem till dom och byta julklappar.
På fredagen är jag hemma, ska ha julfika med tjejerna. Det är tyvärr Bajramfest i Jkpg samtidigt men jag har lovat tjejerna. Ska bli skoj att träffa alla igen :)

Resten av mitt jullov kommer nog vara slappslappslapp i mängder , det är cirka 20 dagar lov och jag hoppas jag hinner med mycket.
Vill vara med Melli & Emilia och ha hemmaspa, ska käka på Chili Thai med Takki & Jenny någon gång, sen är det ju nyår också - då blir det fest och sova hos Dzana.




JA, JA, JA!
Har länge försökt få hem Timbalands album'Shock Value' och idag fick jag hem det.
Oja, för nu är jag glad - på riktigt :)

Jag hoppas ni får ett underbart jullov också , <3
outLOUD /azra

Inga kommentarer: