fredag 21 december 2007

Hej ,
Lyckad dag kan jag gott säga :)
Sov alldeles för länge, närmare sagt 12.00 O,o''
Åt frukost, fixade lite, kollade på film och drog till ICA för att köpa lite grejer.
Kom hem och så satte jag och Ma igång och bakade. Det blev Lussebullar och Chokoladkola - mums!
Vid halv fem så kom Liza, Emma och Isabelle. Vi fikade en massa! Mådde lite smått illa med endå så var humöret på topp. En massa snack och skvaller blev det om våra 'nya' liv ifrån varandra. Kan säga att jag har saknat er grymt mycket!
Tyvärr kunde inte alla komma som hade blivit 'bjudna' men jag var glad att jag fick träffa vissa iaf :)
Vid 8-tiden gick alla hem och jag städade lite smått, kollade klart på filmen och satte mig här.

Imorgon så ska jag, Ma & Pa till Dzaniel. Vi ska byta julklappar :)
YEY! Det är bara för Dzana & Ma jobbar på julafton -.-'' men men
Så nu taggar jag för att spela WoW hos Dzaniel :)

Dagens film: Fast and the Furious
- hmm? inte den bästa. Jag jemför hela tiden med '2 fast and 2 furious' vilket gör det lite små tråkig hela tiden. Men brian är snygg och bilfilmer är heta!


GE MIG!
Ge mig denna outfit
Ge mig lila
Ge mig Central Park
GE MIG!

klicka på bilden för att förstora.




outLOUD /azra

Inga kommentarer: