söndag 16 december 2007


Sunday , - it's God's day!



Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever and ever



HEJ!
I'm bored , har suttit och precis inte gjort någonting idag. Förutom att jag har skummat igenom engelska verben ett antal gånger så har min Söndag varit slapp utan några vidare händelserika stunder.
Veckan som kommer, ska nog inte bli allt för packad. Ett par redovisningar om Algeriet och Kärnvapen och ett verbprov är det enda skolmässigt som måste pluggas in.
Men annars kommer det bli en del roade, till exempel så ska vi bowla med klassen imorgon och käka lunch tillsammans.
På torsdag så är det avslutning, julklappsbyte med alla JING-elever. Efter det så ska jag Melli & Emilia gå på stan, fika på Claras och hem till Emilia där vi ska ha hemma spa och sova i Emilias lekstuga. haha! mys va?
På fredag så har jag julfika hemma hos mig, och tjejerna kommer hit.
Ska bli skoj att träffa alla igen :)
Sen är det ju Bajram också, en helg full av presenter, folk och baklava.
Dzaniel kommer hit på lördag och vi ska byta julklappar :) mys där också.
Och sen ... jag tänkte skriva 'sen är det ännu en skolvecka' MEN nej då, det är ju LOOOV!
Det blir en hel del slapp :)
Jag tänkte ägna inlägget åt att kritiskt granska ett antal saker jag har funderat på men jag sparar det till någon annan gång.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: