torsdag 20 december 2007

Hej there ,
Ingen valnig torsdag idag inte!
Dagen började med att åka till Jkpg och ED med Lamija & Melisa.
Det var julavslutning i aulan med JING, sp och hp, tror jag.
Sång, musik och värdelöst tal av JING-rektorn Håkan var det som roade oss i en 30 minuter.
Sedan bar vi JINGare (alla 1 - 3) till B-aulan där vi hade vår egen avslutning. Hur tragiskt det än låter så var det grymt roligt. Allt från mobbade filmer med Håkan till en alldeles egen 'Håkan-sång' - ja vi kan alla säga att Håkan stod i centrum för dagen.
Ännu en gång så fick vi höra 'God Jul'-talet av Håkan och sedan kom tomten (!) och vi alla bytte julklappar.
Det var grymt roligt när Jenny fick ett hundben, jag en tandborste och Tangen toapapper! Hahaha , men killen som går i 3:an knäcker. Han fick 2 kg MJÖL!!!
Så jag är ganska nöjd med min rosa tandborste.
Efter detta så drog jag till stan, köpte mig en god macka på SubWay och drog till Dzana & Daniel.
Åt, och satte mig direkt vid Dzanas nya dator och började WoW:a för första gången i mitt liv!
Jag fastnade direkt , satt där en stund tills vi skulle till Mullsjö för att äta middag med Ma och fira bajram :)
Ma hade gjorde übergod kycklig med ris och grejer och sedan var det dags för baklava :)
Zorana, Sena, Bella och Melli kom också , Jag och Melli spelade lite på WoW men sen skulle Dzana & Daniel gå och ta med sig datorn och WoW spelet -.-''
Så nu sitter jag här all alone , kollar på Heroes och har allmänt tråkigt.
Kollar även lite på recept för vad jag ska baka imorgon till julfikat, blir nog lussebullar och kola. Så måste köpa lite grejer, men men
outLOUD /azra

Inga kommentarer: