tisdag 25 december 2007

Hej ,

Hoppas ni alla mår bra! Jag själv mår finfint.
Gårdafen var lyckad, Melli sov över här. Somnade vid fyta-tiden. Vi satt och garvade i en timme - konstant. Jätte jobbigt för vi fick ont i hela kroppen av det!

Melli skulle upp vid 9.00 för att åka till Jönköping och träffa Sanel. Men klart så försov vi oss och vaknade klockan 12.00 ! Gah, det blev panik från Mellis sida.
Hon packade, fixade sig, åt och drog till tåget.
Jag blev lämnad kvar med ett stökigt rum och ett sådär humör.
Men jag tog tag i det hela och städade upp mitt rum, åt frukost och satte mig här.



Tänker gå ut och gå senare, fixa lite food och sedan kolla på någon film eller serie.
det blir nog Bionic Woman. En 'ny' serie som inte går i Sverige - än?
Den är ganska bra, har bara sett något avsnitt men än så länge så är det okej.
Det slog mig igår att det bara är en vecka kvar till nyår.
Som tur har jag redan köpt min outfit, men jag har dock inga skor som jag kan tänka mig ha. Men det är mellandagsrea snart, då ska jag kolla lite på stan.

En outfit jag gillar:
Kofta: Sockersöt kofta från Nanette Lepore
Halsband: Tiffany & Co vet hur man handskas med diamanter
Klänning: Söt blå klänning från Paul Smith Blue
Handskar: Matchy matchy handskar från AccessorizeFreeze Plumplips: Lip plumpern från Freeze 24/7 är bra!
Skor: Skor värdig en prinsessa - Jimmy Choo



Nej men nu ska jag ut & gå,
outLOUD /azra

Inga kommentarer: