fredag 28 december 2007

Hej there !

Fin dag :)
Sov ju hos Dzana & Daniel, vid 14.00 så åkte jag och Dzana hem till Mullsjö och åt mysmiddag med Ma & Pa, fika blev det också.
Vi hade jätte trevligt! :)
Dzana åkte hem och Ma & Pa åkte till Jkpg. Så just nu är jag ensam hemma.
Satt och spelade wow nyss med Dzana, vi questade ihop och jag steg i lvl. Vi ska fortsätta med det sen igen :)

Mina nyårsplaner förändrades igår, men det gör inte mig något.
vill inte gå in på vad som 'hände' här för det är inte viktigt men jag ska iaf vara med Dzana vilket gör mig glad.
2 dagar kvar nu,
Imorgon ska jag iväg och sola, vill bli brun. Känner min väldigt blek -.-''

2008 för min del ska bli bra. Ska få ut mycket av det!
Berättade för Dzana idag mina 3 nyårslöften men de publicerar jag efter nyårsafton.

Och på tal om nyårsafton läst jag idag att Sverige spenderar en kvarts MILJARD på fyrverkerier!!! Sjukt, tänk vad mycket bra man skulle kuna göra med dessa pengar.
Jag, eller egentligen hela Topuz-familjen bojkottar fyrverkerier totalt. Villket jag tycker är bra, det känns onödigt att spendera massor med pengar på sånnt.

Nej men nu ska jag kolla på någon film, har inte gjort det på ett par dagar nu!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: