torsdag 27 december 2007

Hej there ,

Jag skrev ett hyfsat inlägg nyss, men det blev något fel och allt försvann. Jag som alltid kopierar texten ifallatt men denna gången så skippade jag det och klart så ska allt försvinna.
Men jag skriver om allt så gott jag kan och kommer ihåg, so enjoy!
Jag sitter just nu hemma hos Dzana & Daniel.
Sov här och ska sova här en natt till.
Gårdagen var mys, fyllt med film & wow. Jag gillar att vara här. Allt är så lungt.
Det är nog bara för att det inte är så stor åldersskillnad mellan mig, Dzana & Daniel som det är mellan mig, Ma & Pa. Hemma hos Karlsson/Topuz (Daniel & Dzanas place) så är allt 'ta det som det kommer ta det lungt RELAX', sånn stämmning hela tiden, om ni nu förstår vad jag menar.
Snart så kommer det ännu fler 'ungdomar' (20+are) för att byta julklappar med Dzana. Ska bli trevligt att se vad dom får :)


Nu lagom till nyår så hittade jag en outfit jag bara älsar, ska dock inte ha en sånn själv men önskar att jag skulle. Den är så himla snygg. Men det är iofsig min jag ska ha också ;)
Här kommer den:
Väska: Guldig liten MJ look-alike från Asos
Klänning: Miu miu är garanterat på min top 10 lista just nu, så mycket fint!Örhängen: Hur bra matchar de inte klänningen?
Parfym: Un Jardin sur de nil från Hermès - klassiskt!
Läppstift: Som vanligt har Paul & Joe lyckats med en underbar hylsa till deras sparkles kollektion
Skor: Guldsandaletter med den ikoniska röda sulan
(Listan är inte gjord av mig)

outLOUD /azra

Inga kommentarer: