måndag 24 december 2007

Hej ,

24 december, julafton för många. För andra en helt vanlig dag.

I år tillhör jag gruppen som har den 24 december som en helt vanlig dag.
Familjen Topuz åt och umgicks i lördags där vi även bytte julklappar så dagens quest är compleated. (hahaha lol att jag snackar wow språk! - jag måste skärpa mig)

Imorse väcktes jag av femtioelva God Jul sms. Tacksam men irriterad av att bli väckt somnade jag om femtioelva gången men väcktes på nytt.
Gick frivilligt upp vod halvtolv-tiden, åt frukost och hjälpte till lite hemma.
Ma hade gjort pizza och vi åt, Vid tre-tiden kom Melisa & Lamija.
Vi käkade glass, gjorde chokoladkolor och spelade wow. - typiskt!
Satt och skrattade år mycket onödigt och blev smått beroende av spelet.

Jag har saknat detta, på riktigt.
Jag minns att ett tag i 9:an så sov jag & Melli över hos varandra i veckor, vi gjorde allt ihop!
Så min dag har varit great för allt kom tillbaka - typ.

I alla fall så drog Lamija hem vid halv nio, och jag & Melli bestämde att hon skulle sova över hos mig :)
Vi drog hem till henne och hämtade lite grejer, jag var på allmänt jobbigt flumhumör och var jättejobbig men vi skrattade mycket i alla fall, så det var värt det!

Och nu sitter vi här,
Melisa vid min stationära dator och spelar wow och jag sitter i min säng vid min laptop.
Sociala som vi är utbyter vi ett par onödiga ord som:
''Azra, vilken spell ska jag använda!?''
''Omg, lol jag har två stycken spöken på mig!!!''
''Haha! Kolla hut träden dör.''
Socialt eller hur?

Tänkte runda av nu, ha det great!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: