söndag 23 december 2007

Ho Ho Ho - Holy crap is it hot in here !?

Hej there ,

Hoppas ni alla mår bra! Jag själv mår finfint men är dock lite trött. Det är ganska sent nu och jag behöver lite sömn.
Jag har inte tänkt mig något speciellt med detta inlägg men jag bara kände att jag måste blogga av mig lite!
.

Min dag har varit okej, som en velt vanlig dag. Fyllt med dator, WoW, snack, matlagning, promenader you name it!
Lamija var här också, satt för det mesta och spelade. Tyckte Lamijas Blood Elfs namn knäckte; 'Katalana' haha kreativt Lamija, kreativt!
.

Såg dock ingen film idag men igår (ganska sent vid 02.00 - tiden) så såg jag 'Heartbreak Kid'.
Betyg: -
Den får ett minus, den kändes meningslös, inget riktigt budskap med det hela.
Ikväll får jag se vad som ska ses :)





Oh, Vill lägga ut ett 'Azra the Chefmaster' klipp i det hela här.
Hittade ett recept på julgodis (men jag tycker detta ska kunna bakas året om!)
Här kommer det:



Rocky Road
Förberedelsetid: 10 min
Färdigt på: 40 min
Ingredienser
ca 12 kakor
.

600 g mörk kvalitetschoklad 70 %
2 påsar dumlekola
2 nävar mini marshmallows
3 dl salta jordnötter
1 dl skalade pistagenötter
.
Gör så här
1. Smält chokladen på låg värme i vattenbad (i en skål över kokande vatten).
2. Blanda samtliga ingredienser.
3. Fyll smeten i en plåt, cirka 3 cm tjock och låt stelna i kylskåp.
4. När kakan har stelnat, skär upp den i stänger.
- Mums säger jag bara, jag ska nog göra detta någon dag framöver.
.
Idag slog det mig att det är ca en vecka kvar till nyår :) YEY! Längtar redan, ska bli skoj!
Och efter det så är det 9 dagar kvar tills Daniel ska till Ryssland och jag ska tillbringa en del hos Dzana. Hoppas att 2008 börjar bra.
.

Jag har hittat en massa outfits på nätet och gillar denna väldigt mycket!
Köplistan är inte gjord av mig, utan tagen från nätet.
.
Kofta: Jag gillar den här stilen runt jul. Den kortärmade koftan kommer från Topshop
Halsband: Halsband med stjärnor från Shopintuition
Klänning: Snyyygg Acne-klänning
Väska: När ska jag få en Bottega Veneta? Jag skulle kanske inte välja en vit men ändå....
Strumbyxor: Gråa fina strumbyxor som är jättefina till den vita klänningen!
Skor: De är så juliga så stövlarna från Juicy Couture får vara med igen!
.
Hoppas ni är nöjda med inlägget,
outLOUD /azra

Inga kommentarer: