måndag 21 januari 2008

Azra snor stilen.

Jag är helt kär i Drew Berrymores outfit i 'Music and Lyrics', jag visade den här igår.

Och jag bestämde mig att jag måstemåstemåste ha den!
Och här kommer min kopia ;
..
Drew Berrymore............................Azra Topuz
.
.
Svarta tights - Gina Tricot 99 kr
Svarta shorts - H&M 200 kr
Vit skjorta - H&M 200 kr
Svart väst - H&M 200 kr
Brunt läderskärp - Ma;s garderob
Halsband - Indiska 10 kr (!)
Armband - Ur&Penn
.
.
.
.
.
.
......................................................................................
................................................................................
...................................................................................................
..........................................................................................................
..........................................................................................................

Accessoarerna ;
Skärp - jag älskar det! Speciellt de fina mönstrerna i :)
Halsband - Har använt det två gånger tror jag och fattar inte varför för det är sjukt fint!
Armband - Helt vanliga träarmband från Ur&Penn, passar grymt bra med det andra!.
.
Hoppas ni tycker det är snyggt!
Nu ska jag skriva klart min novell.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: