tisdag 22 januari 2008

Kvälls update

Hoppas ni allamåt fint, såhärinför bedtime och allt.
Sverige - Ungern matchen gick ok, dom spelade lika :) vilket är bra, bättre än att förlora.
Vill inte peka ut någon och säga 'han var sämst', känns ganska lågt.
Men jag vill hylla, naturligtvis Marcus Ahlm. Grymt duktig mittsexa och otroligt snygg matte lärare! Ganska roligt att titta på handboll med Ma & Pa, Ma som hela tiden säger "Azra, profesor matematike!!!" och Pa som säger "Gledaj, pravi komad". Ibland undrar jag vad han menar men jag behöver inte veta allt...

I alla fall, imorgon är det skola. Inga lektioner.
Typiskt JING att ha en speciell JING-dag om våra fadderföretag, vett&etikett och en massa annat som jag tycker är för meningslöst att nämna här.
Hoppas vi slutar tidigt så jag kan gå förbi stan och köpa rött nagellack.
Mitt nuvarande har börjat klumpa sig, inte konstigt för den är köpt i Bosnien för 6 månader sen!

Imorgon är det även dags för mitt andra spinningpass.
Ska bli skoj, hoppas jag bara inte har allt för mycket träningsvärk. Har viktig match på torsdag.
Men jaja, allt kommer ordna sig!

Det blir inget modetips i detta inlägg, jag orkar inte klippa ihop en hiss&diss-lista nu. Jag ska istället sova!
Men jag lovar att det kommer mode och musik imorgon!
NattiNatti, outLOUD /azra

Inga kommentarer: