måndag 21 januari 2008

God natt med er!

Hoppas ni alla mår toppen, jag själv mår bra. Vill dock sova även om jag inte är trött - suck!

Har inget att göra. Suttit hela dagen antingen med min novell, datorn eller film av något slag. Jag börjar tröttna.
Imorgon är det 8.00 - 17.00 som gäller och träning vid 19.00, snack om matchen som ska spelas på torsdag i Hjo. Hoppas det går bra, det är årets match i alla fall :)
Tänkte ni skulle få höra en låt och se ett halsband jag bara VILL ha,

Låten ; Alicia Keys - No One (jag kommer aldrig tröttna!)
.
.
Halsbandet jag vill ha är det röda här ;
Finns även utan klocka som kanske är snyggare men kostar 750 kr (det detta är reapriset!!!)
Jag ska nog inte köpa det, hehe. Men snyggt är det i alla fall.
.
.
Nu ska jag sova. NATTI, outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

natti natti;) sjukt söta dom halsbanden:)