söndag 20 januari 2008

Oh, god morgon!

Ofattbart klockan är redan halv ett!
Jag vakande inte för så längesen. Inledde dagen med lite msn och frukost, tiden gick och nu sitter jag här med lite 'bananchips' och the.
Funderar på att skriva klart min novell idag, har inte så mycket kvar..
Och sedan ska jag nog WoW:a, har inte gjorde det på grymt länge.
Spelade iofsig igår men min datamus dog efter 5 minuter och jag var tvungen att ladda batterierna -.-''
Annars har det inte hänt så mycket, det är skönt att jag är ledig imorgon. Det betyder att jag har tid att plugga lite till. Tack och lov har jag inte allt för mycket nu så jag kan ta det lite lungt.

Fick nu redapå att Amela ska få en dotter :)
Och gissa vad hon ska heta..? AZRA! Eller det var ett utav förslagen. Jag kommer bli världens bästa förebild haha!
Ja ja, denna fina nyhet ska få avsluta detta inlägg så återkommer jag senare, tills dess ha det great!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: