söndag 20 januari 2008

Hej!
Hoppas ni alla mår bra!
Jag själv mår finfint, har dock ont i ryggen så det är inte fullt så perfekt så som jag skulle vilja att det vara.
nej, nu tänkte jag börja med inlägget så enjoy!
.
.
Kollade på Sveriges hanbollsmatch
mot Slovakien nyss.
Oh, vad grymma dom var! Sverige
krossade Slovakien med 41 - 25.
Två hjältar under matchen var lätt 19 åriga Carlén och snyggingen Doder.
.
.

Jag & Ma har letat efter att halsband i ett par dagar nu, hittade det dock inte (tills vi kom på att Dzana hade lånat det -.-'' ).
Men undertiden vi letade så fick jag & Ma för oss att rensa mina smyckes lådor och jag hittade allt detta. (bilden)
Med tanke på att jag inte använder smycken allt för mycket så har jag ganska mycket. Detta på bilden är sånna som är snyggt och man kan använda, jag har nämnligen slängt en liten hör med 'oanvändbara smycken'.
Jag tror jag ska börja använda lite mer av det jag har...
.
.
..
.

.

Nu när Dzana, eller rättare sagt Daniel tagit de två Vännerboxarna jag hade hemma så kollar jag på filmen 'Music and Lyrics'. en riiiktigt bra film jag kan koppla av till!
I alla fall så kollade jag in Drew Berrymores outfit i en utav scenerna och jag bara ääälskar den!
Kolla!
Det ser ut som ett par vanliga svarta tights, marinblåa shorts med brunt läderskärp, vit skjorta och svart väst.
Detta borde man fixa själv!
.
.
.
.
Dzana tipsade om en grymt rolig blogg som jag följer flitigt; http://www.tjuvlyssnat.se/
Skrattar gott varje gång jag läser den!
I alla fall, jag kollade in deras bok 'Tjuvlyssnat 2' och funderar starkt på att köpa den.
Bara 85 riksdaler :)
Och vet ni vad, nu är den beställd! Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan den kommer.
.
Ha det great, outLOUD /azra

Inga kommentarer: