onsdag 23 januari 2008

God kväll!

Hej, dags för ännu ett kvällsinlägg :)
Hoppas ni alla mår bra, jag själv mår fint. Trött men jag mår fint..

Dagen har varit crap! - På riktigt.
Vi hade en JING-föreläsning om vett & etikett. och blablablaaa
Jag hatar JING. Jag hatar förkortningen JING. Jag hatar allt som har med JING att göra.
Förstå mig inte fel nu, jag gillar min klass, jag gillar mina kompisar, jag gillar lärarna, jag gillar lektionerna och jag trivs.
Men JING - kill me.
Som Takki säger; Vi har JING-dag, JING-möte, JING-träd, JING-band, JING-föreläsningar. JING-allt! Dom behandlar oss som om vi är utomjordningar som srålar utnågon jävla dödlig strålning och dom måste bespruta oss med hjärntvättade åsikter och tankar!
Jag menar det, jag upplever det så.

Jag och Sofia kom hem tidigt, gick till ICA och handlade lite gott. Sedan gick vi hem till mig och slappade :)
Sofia gick hem, jag bänkade mig framför TV:n för att kolla handboll, Sverige - Spanien.
Jävlar vilken match!!! Jag grät i slutet av lycka.

Efter det var det spinning på schemat, jag & Pa åkte till GymnastikFöreningen och tränade i en och en halvtimme. Roligt. Duchade och nu sitter jag här, utmattad!
Ska sova snart, sova gott! :)

Ni får ha det toppen, jag skjuter upp hiss&diss listan ännu en dag, kanske 2 till och med. hittar inget bra jag ska hissa...
outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med! JING - Jönköpings Intelligentasärbehandlings Nörd Gäng?!

Azra Topuz sa...

Tack, någon som förstår.. tack