onsdag 6 februari 2008

-


Hej ,
.
If you see us in the club we'll be acting real nice
If you see us on the floor you'll be watchin all night
We ain't here to hurt nobody
So give it to me give it to me give it to me
Wanna see you work your body
So give it to me give it to me give it to me
.
.
.
.
.
.
.

Onsdag, tänkte inte tråka ut er med en massa tjafs om min dag utan ville komma med lite filmtips, musiktips och mode :) Enjoy ,
.


Hiss&Diss lista;
.
Jag HiSSAR
Väskan ska hänga och slänga på axeln - tro mig!
.
.
.
MITTiMELLAN
Handväskorna med korta handtag hänger kvar..
.
.
.
.
Jag DiSSAR
Ryggsäcken är precis lika hopplös som vanligt!
.
.
.
.
.
Har ännu en gång börjat lyssna på låten Give it to Me med Nelly Furtado, Justin Timberlake och Timbaland. Och jag tror aldrig jag kommer tröttna!
Det kommer bara tillbaka en massa sköna minnen, den är bara för bra!
.



.
.
Dagens film:
Rush Hour 3
HAA!?
Vad är det alla snackar om att dessa två enligt mig B-kändisar (i alla fall den färgade killen) är grymt roliga!?
Menar ni allvar?
fejkfejkfejk .
.
.
outLOUD /azra

14 kommentarer:

Anonym sa...

ne lo dom e fett me sköna :D speciellt i slutet när man ser hur dom gjort bort serj hahaha , fast ettan e bättre än trean tkr ja :P

Anonym sa...

hatar rush hour 3, hatar kinesäjveln, jo ja vet, det är taboo att beblanda ordet jävel med en nationalitet som man inte själv är en trogen anhängare av, men jag bryr mig fan inte, om integrationsministern vill få tag på mig då vet hon var jag är, mamicu joj moderatsku, nää men hon är en av oss (i folkmun även kallat självmordsbombare) i annat mer intellektuelt samtal, muslimaner, och i ett toppskikt av intellektualitet så har vi beteckningen muslimer, dock förekommer ordet islamer och islamister här, men vi förlåter dessa missförstånd, vi är ju ''fredens religion''. Jo ja vet att min distritet( av ordet disträ(tankspridd)) ''jo blatten har gått SFI, ja vet att min distritet stör många, men den får ni stå ut med tills jag har sagt det jag planerat att säga, även om min destination till certain-land just nu är unknown, men det kommer.
--oo en chocolate man och en yellowbean man löser brott tillsammans runt om i världen, whatafuck, vem fan tror de att de lurar, toppen av absurditet skulle vara nådd om en muhammed joinade de i deras neverending quest efter cooksuckiness och hollywood glamour, där God forbid, Jackie Fucking Chan (se; kinesjäveln) sätter upp änu en stjärna på Hollywood boulevard. Förlåt miss Sabuni (integratiosnminister)jag vill inte reta upp dig ännu mer, sen du kom på att de blå inte gillar oss 'nyanlända svenskar'' och att Reinfelst ser mycket bättre ut på tv än i Real Life...men men, en sak är säker iallafall, Hollywood kommer fortsätta göra B-filmer, och vi kommer vara intresserade som Ukrainska slampor som inte ätit på flera dagar, (nämen vad gör jag, skojjar om fattigdom på det här sättet,) BU-FUCKING-HU

Azra Topuz sa...

Jag kan inte sluta skratta...

Anonym sa...

Vems kommentar är detta? Lite hatisk men för övrigt riktigt kul, vem det än är, så har du talang....//Selma

Anonym sa...

Det är amer, han skriver så, plus så känner han azra...// jones aka. jonas

Anonym sa...

Yes mitt skrivna ord och min lyriska själ tog Suza tillbaka till medeltiden och det före Gustav Vasas tid, jag tar åt mig hela äran, för min skapelse. En bulldozer av sarkasm som plöjer igenom bosättningar av mediokra nollor på det ökända idiotträsket. Suza, ta det inte personligt, du har just blivit amerised upfront...
de saknar dig på jagkaninteuttryckamigiord-vägen 33152
United States of Morons där man fortfarande skrattar åt Rush Hour 3 och där man fortfarande anser att sej, lo, tkr är ord i det svenska språket som man inte borde skämmas att använda när som helst när fjortis/ jaorkarinteskrivauthelaordet-genen kickar igång, trösta inte du kommer bli väl mottagen där i USM, med presentkorg och allt, och dina medidioter blygar inte heller på en gratis biobiljett från SF bio...sooo wiiiie vad väntar du på, -en presentkorg OCH en biobiljett,

Anonym sa...

Amer, I'm your humble servant and I bow infront of you hence, I bow in the presence of Greatness, //halcoo

Anonym sa...

POOOOOW *** i röven, suza gå o lägg dig, detta är inget för barn längre PG 13//azz

Azra Topuz sa...

Amer (aka ''Anonym'') - Du har sååå rätt. Dina kommentarer knäcker alla andras!

Selma & Jones aka Jonas - Klart att det är han, finns ingen bättre!

Halcoo - Jag kan verkligen inte sluta skratta åt din kommentar!! :)

Azz - Du har rätt, Suzana sorry men vi alla verkar vara eniga om att vi har rätt och du fel. Smällar man får ta..
Denna film kan bara inte bli sämmre..

outLOUD /azra

Lamija sa...

Haha Amer borde fundera på att skaffa en egen blogg :) lr han kanske redan har en ?

Lamija sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Detta var minst sagt imponerande och hilarious. På något sätt så förstår jag din distritet och allt underförstått som du försöker berätta , eller så var det bara en slump. Det jag vet dock, är att krönikor kanske är något för dig, och som ''bosanka'' skriver, en blogg. Fast en bra blogg. Detta är väl amer från värnamo, då vet jag vem du är....mvh en annan värnamobor!!

Samir sa...

OJOJOJOJ, HAHAHAHAHA, OJOJOJOJOJ Grabben detta var bland det bättre denna blogg skådat, HÖHÖHÖHÖ, stackars flicka Suza

Samir sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.