lördag 9 februari 2008

Godkväll & Godnatt ,

Hoppas ni alla mår bra!
Jag själv mår helt okej, inga upp eller ner gångar under dagen.

.
Idag beställde jag Bamboo-örhängena från http://www.cocoo.se/
Tog dom guldfärgade i storleken small, (som är ganska stora endå!).
Men jag skrev in Mogatan 6 istället för 8. Smart jag är va?
Får skriva en lapp till grannen så dom fattar vad det är och att dom kan lägga paketet i min brevlåda :)
Och detta borde ske inom en vecka hoppas jag.
.
.
.
Jag har även hittat en klocka som jag ska köpa på Ur & Penn.
Lite i stilen med denna på bilden.
Fast då inte orange utan vit. Ska kolla vad den kosta och så först..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Dzana kommer hem imorgon från Sälen. Har saknat henne.

Fick ett mms från henne igår, så fint! (bilden)
Har bestämt att jag, Dzana och Ma ska gå på bio någon dag snart. Har ett par biljetter på SF som vi borde lösa ut. Kollade filmer idag och fastande för filmen ''PS! I love you!'' med Hilary Swank. Men vi får se...
.
Imorgon så fyller Bella hela 7 år, nej det kanske är 8... Hm?
I alla fall så är vi bjudna på fika. Bilder kommer väll antagligen imorgon eller på Måndag för har lite fullt upp imorgon.
Jag och Takki (Jenny dissade) ska till Huset - skoj!
Bilder kommer väll antagligen på Måndag så håll utkik!
.
.
.
.
.
.
.
.
Har ''hittat'' en så fin låt, ni alla har säkert hört den. Så mycket som den spelas på RiX FM hela tiden men men det är i alla fall låten Bubbly med Colbie Caillat.
Oh, sååå fin! Jag blir helt varm av den!
Här har ni låten, videon är så fin också.
Godnatt med er! outLOUD /azra

Inga kommentarer: