måndag 4 februari 2008

Måndag, ushfyblä!

Måndag är verkligen inte min dag.

Men denna var helt ok.
Steg upp tidigt, fix, frukost, buss till skolan.
Otroligt långtråkiga lektioner.
Racketcentrum, hem.
--
Dagen i stora drag.
Som sagt helt ok.
--
Imorgon är jag ledig, blir en del dataplugg men inte allt för mycket. Ska vila, mycket!
För idag har jag mer ont i ryggen än igår och jag behöver det verkligen.
--
En efterlängtad Hiss&Diss - lista ;

Jag HiSSAR ;
Bamboo-örhängen från http://www.cocoo.se/
Storleken medium väntar jag fortfarande på att beställa!
.
MITTiMELLAN ;
Egentligen hissar jag detta också,
Axelväskor, grymt snyggt till vardag. Speciellt nu till våren!
.
Jag DiSSAR ;
Plast, huuur fult som hellst!
Speciellt i chockfärgerna limegrön, rosa...
.
.
.
.
.
.
Tog 839-bussen hem idag vid 17.00
Och det slog mig; Shit var ljust det är till skillnad från jullovet där det blev mörkt vid 15.00
Nu känner jag verkligen att våren är påväg :)
Våren - världens bästa årstid!
.
Du anar inte hur mycket ett leénde kan göra...
outLOUD /azra

Inga kommentarer: