tisdag 5 februari 2008

God kväll ,

Ännu en dag är som bortblåst, inga direkta spår efter den. Man har bara med sig tankar, funderingar och ett ex antal kalorier...
Men det gör inte så mycket, inget alls egentligen.
Oh, ni ska få se hur bakningen gick ;
.
1.................................2..............................3...............................4............................5...........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

. .
.
.
1. Vi bestämde oss för SEMLOR, årets första - mums!
2. Gettin' started.
3. Tog en promenad :)
4. Bullarna.
5. SEMLORNA, mycket stolta bagare; Jag & Ma. Gott var det.
.
Dagens två filmer jag såg;

Good Luck Chuck
Jag förväntade mig mer.
De jag har hört som har sett den har sagt att den är 'världens roligaste film', HA!
Nej nej nej, enligt mig.
Förutsägbar säger jag bara...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.



JUNO
Mycket mer en Azra-film ,
En komedi, fast ganska seriös film endå..
Juno som blir gravid med sin bästa kompis och möter verkligheten.
Abort?
Adoption?
Behålla barnet själv?
.
Ja ja, hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Jag själv ska snart sova, nattinatti med er!
outLOUD /azra

4 kommentarer:

Anonym sa...

har du den juno filmen på jingdatorn? (a)

Azra Topuz sa...

Ja, och du kan få den ;)

Anonym sa...

ne asså juno tkr inte ja va så bra .. den va lame :P ja tröttnade på den efter ett tag .. o good lyck chuck .. trodde fan den skulle va rooligare: P

Azra Topuz sa...

Ma juo kind of has a message - typ. Men good luck chuck var kass fan, så som alla snacka om det var den dålig..