söndag 3 februari 2008

Hej ,

Hoppas ni alla mår bra, jag själv har precis knaprat i mig en bunt alvedon och försöker ta det lungt. Ryggen mår inte alls bra..
Men jag överlever, ska ni se!
.
Håller på och fixar med en massa musik samtidigt som jag då och då kollar på 'Rush Hour 3', inte inponerad alls när det gäller filmen. Men jag ska i alla fall se klart den.
Har lyckats banka in spanska glosorna som är tills imorgon :)
, Denna veckan som kommer är ganska slapp för min del.
Har som sagt spanska glosor och sedan litet dataprov på onsdag. Tisdag & fredag är jag ledig :) och den återstående dagen - torsdag är slappslapp med sovmorgon och tre lektioner till 13.55 , sen är det SPORTLOV!
Har inte så mycket planerat, vill ta det lungt och vara med kompisar. Strunta i skolan helt!
.
Ha en fortsatt trevlig kväll så kommer jag med en update senare,
outLOUD /azra

Inga kommentarer: