lördag 2 februari 2008

It's all coming back...

Lördag idag, en bra dag.
Började med att städa, fixa med att koppla in min tredje dator i källaren och sedan var det match mot Borås (?).
Första gick bra, men andra - shit vad lågt det är att spela man mot man, ingen hanboll alls!
Träffade Emma, bestämade oss för att va på kvällen.
Jag drog mig hemmåt, duschade och åt sedan kom Emma.
Vi gick till ICA, köpte massa gott och satt sedan och pratade en massa - mys!
Hon åkte hem nyss, och nu sitter jag här.
Lite småtrött och grymt ont i ryggen, fick en rejäl smäll under matchen ;/ riktigt obehagligt..
Men men, smällar man får ta!
Gjorde franskmanikyr igår, blev skit snygg! Men tyvärr så har Dzana min kamera i en vecka nu (hon åker till Sälen imorgon) så jag kan inte ta ett bra kort förutom med moblien -.-''
Men ni ska få se det!
Nej, men nu ska jag läsa lite i "Sushi, för nybörjare" och sedan sova.
God natt med er , outLOUD /azra

Inga kommentarer: