tisdag 29 januari 2008

:)

Hej, hoppas ni mår fint!
Jag själv mår ok, är dock lite trött efter Samhällskunskapspluggande och mattepluggande.
Men nu är det klart i alla fall, och jag kan ta det lungt!
.
Dagen har varit bra, väntar fortfarande på att jag ska ta kort på mina två väskor och två kjolar. Men det kommer!
Var hos Dzana, åkte hem, åt och pluggade. Dagen i kortkorta drag.
.
Oh, måste nämna lite wierd stuff!
Jag och Dzana kolladepå 'outsiders' (jag tror det var det programmet i alla fall!), sjukt.
Det var en tjej och hennes kille från Skillingaryd som åkte regelbundet till USA, för att... leka PONY PLAY!!! Kill me, på riktigt.
Jag vill inte lägga ut någon bild, men googla ni om ni vill.
Det är i alla fall par som leker med varandra, den ena (oftast tjejen) klär ut sig till en häst. Hon agerar som en häst och.. och.. Fy, vad sjukt det är!
Jag fattar inte att folk gör sånnt frivilligt. sicksicksick
Och by the way; 'hästen' fick namnet Cassie -.-''
.
Jaja, nu ska jag försöka läsa ut boken 'Tjuvlyssnat 2' nu, har bestämt mig att jag inte får beställa fler innan jag läst ut den jag har. Och näst pålistan står Harry Potter and the Philosopher's stone :)
Och en grej till; Bamboo örhängena i storlek mediumär slut så jag får väta tills nästa månad eller något. GAH!
.
Ha det finfint gott folk, Puss på er & outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha fan vad sjuka.