söndag 27 januari 2008

God morgon!

Hoppas eran morgon har varit bra!

Jag själv vaknade nyss (!), åt frukost och bänkade mig framför datorn - som valnigt..
Vi får se vad dagen har att erbjuda, funderar på att ha ett liitet hemmaspa, med lite ansiktsmask, hårinpackning, dusch, fransk manikyr m.m. Men som sagt vi får se..
.
Bloggade inte något igår (lördag), hade fullt upp så jag berättar om dagen nu istället.
Jag, Ma & Pa åkte till stan. Jag & Ma skulle shoppa och Pa skulle på hockey.
Väl på A6 var det ganska mycket folk, jag hade ingen lust att kolla efter skor men gjorde så som jag blev tillsagd.
Shoppingen gick jätte bra! Köpte ett par höga bruna stövlar och ett par låga svarta skor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Snygga va?
Jag köpte även två väskor, två kjolar och en blus men dom bilderna kommer senare för hälften av grejerna är hos Dzana -.-''
.
Vi träffade Dana och Ivona på A6, bestämde oss för att åka iväg och käka :)
Ivona stannade kvar på A6, men vi andra 3 åkte till stan och käkade på Pallas Athena - mums!
Mätta och glada åkte vi hem till Dzana, tog det lungt, kollade på TV och sedan kom Pa och hämtade mig & Ma. Vi åkte hem, packade upp allt vi hade köpt och åkte sedan hem till Grahovici. Där blev det mat, skratt och prat.
Jag & Ma hade tagit med mitt Junior Jeopardy och fixat ett pris beståendes av Alladin, Chokolad, öronproppar, Illustrerad Vetenskap, en påse chokoladpudding, clementin m.m. (udda pris!)
Vi spelade spelet, garvade hur mycket som hellst! Och till slut vann Dervis och Elmedin, :)
Riktigt rolig kväll, kom hem vid 1, kollade klart ett Grey's Anatomy avsnitt och sedan bums i säng.
Lyckad dag må jag säga :)
Hoppas eran lördag var lika bra! outLOUD /azra

Inga kommentarer: