torsdag 31 januari 2008

And to alla a good night!

Denna torsdagen har kännts som en fredag, och sånnt är jobbigt -.-''
Men det gör inte så mycket, inte just nu i alla fall.
Dagen har gått fort. Kom hem, åt med Ma och så plötsligt så står Dzana i dörren. En liten suprise för hon dissade mig på telefonen en timme tidigare med "Ja, ja. Jag ska gå på toa nu!" - tack för den :P
I alla fall, vi satt och slappade för det mesta, Dzana skjutsade mig till G-hallen för att jag skulle träna och hon åkte hem till sig.
Träningen gick bra, lärde oss lite nya grejer. Under tiden vi tränade hann det bli snöstorm ute, - på riktigt! Varför är Mullsjö så utsatt!?
Ja, ja. Imorgon (den riktiga fredagen) ska jag till Dzana efter skolan och så kommer Ma & Pa. Blir väll lite Let's Dance ^^,
.
Nu tänkte jag sova, eller rättare sagt kolla klart på Grey's Anatomy sesong 3 :)
Ha det finfint, så updaterar jag nog imorgon (ska kanske inte ha med mig datorn till skolan...)
outLOUD /azra

Inga kommentarer: