söndag 27 januari 2008

Hej there !

Jag gillar inte söndagar, God's day yeah whatever! Tråkig är den i alla fall.

Jaja, även om dagen är tråkig i sig så hoppas jag att ni alla mår bra, :)
Jag har precis gjort klart företagsekonomin som är tills på tisdag, annars har jag inget jag borde plugga. Känns som om alla har massa prov och inlämmningar och jag inget, och detta gör mig orolig! Wierd va? Men jag tror hela tiden att jag kommer missa en massa. Hmm..
.
Nog om skolan och plugg, dagen har varit slapp för min del.
Började med att prata i telefon, Jocke kom med ett oväntat samtal. Trevligt! Nu är det bestämt, nu måste vi ses, när? Sportlovet :)
Sedan så tog jag en jätte lång och varm dusch, testade min nya hårinpackning och den funkade prima. Efter det så kletade jag på lite ansiktsmask på ansiktet med smaken av CHOKOLAD!
Mums, luktade gottgott, visade sig vara bra. Nu har jag två kvar :)
Ma hade gjort pizza, mums även här. Efter maten tog jag mig tid att kolla på Grey's Anatomy och fixa fransk manikyr.
.
Här har ni blusen jag köpte igår och naglarna :) outLOUD /azra
.

















Inga kommentarer: