onsdag 30 januari 2008

blogg-time.

Har inte hunnit updatera riktigt de senaste dagarna, dåligt av mig!
I alla fall hoppas ni mår finr, jag själv är ganska trött såhär tidigt på morgonen men det kommer bli bättre.
.
Gårdagen var bra. Tre lektioner, lite matteplugg och sedan stan.
Träffade Emilia där, vi gick runt lite tillsammans och beställde klippningstid, på fredag nästa vecka kl 10.00 båda två! Så vi bestämde att vi kan shoppa hela den dagen :)
Jag hann precis med 15.25-bussen kom hem, åt och slappade. Vid 19.00 var det spinning som gällde, jobbigt pass. En annan ledare så det var riktigt ovalnigt!
Duschade och bastade lite innan jag åkte hem och nästan somnade bums!
Så idag har jag ont i armar och ben -.-''
.
Har en massa filmer jag ska kolla på under helgen :)
Som tillexempel Juno, Pirates 3, Saw 4 m.m.
Inte för att jag måste vila upp mig eller något för näcta vecka är riiiktigt slapp!
För på tisdag och på fredag är vi lediga och onsdag och torstad slutar vi 12.30 och 13.55 !
Plus att det är nästan sovmorgon varje dag, nästan!
.
Nej, nu ska jag läsa igenom engelska glosorna en gång till och sedan äta frukost.
Ha en toppen dag, för det ska jag i alla fall ha!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: