tisdag 29 januari 2008

Godnatt med er!


Jag ska snart sova, ville kvällsblogga lite innan bara.
.
Imorgon blor det en slapp dag :) Sovmorgon och bara tre lektioner.
Efter skolan ska jag förhoppningsvis plugga matte och sedan ska jag till stan för att beställa klippning.
Det blir nog uppklippt, inte allt för mycket men en del. Jag vill även tunna ut håret och klippa lugg :)
Efter klippningen ska jag även färga håret svart. Hoppas det blir snyggt!
.
Snart är det lov också, ska bli otroligt skönt!
I och för sig så var det inte länge sen vi hade lov sist, men lite avkoppling behövs alltid :)
Jag har inga riktiga planer, men vill hinna med en del.
Som sagt jag ska klippa mig, jag ska ta en fika med Arpstrand, åka till Borås, gå på bio, shoppa och relaxa (;
Nej, nu ska jag iväg. Jag vill verkligen sova.
................................................................God natt med er, outLOUD /azra

Inga kommentarer: