fredag 8 februari 2008

ny look !

My day, to-day ;

Vaknade tidigt, fukost och fix och sedan buss in till stan med Emilia.
Gick till HairTime för att klippa oss :)
Emilia toppade och jag gjorde en mer drastisk förändring,
bilder:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Så snyggt blev det!
Jag är nöjdnöjd! Det är ganska kost när man släpper ut det, för jag har lockigt hår..
Men det gör inte så mycket, jag behövde fräscha upp det!
Vad tycks? :)
.
Även Melisa och Lamija klippte sig, men dock inte så mycket som jag. Ni skulle bara se hur mycket hon klippte bort, haha!
Jag köpte
Antifrizz serium hos frisören (grymt bra!) 149 kr ,
Lipbalm med smaken Pineapple and cherry från H&M 20 kr (jag är inte tjejen som gillar läppglans så mycket att jag köper Diors för 368 kr -.-''),
Dream Mousse eyecolor från Maybelline KICKS 50 kr :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kassa bilder som valnigt men det får duga.
Nej, men nu ska jag slappa, ta det allmänt lungt ikväll.
updaterar senare, puss på er
outLOUD /azra

Inga kommentarer: