söndag 10 februari 2008

Ännu en gång ...

Filmen Rush Hour 3 verkar vara väldigt populär när det gäller att klanka ner på skådespelarna, gör det på detta inlägget istället.

Jag tror hela Värnamo hatar filmen, Amer har någon sorts power över alla där.

Enligt mig är filmen kass!
Jag har sett 1:an och 3:an dock inte 2:an.

Ja, Jackie Chan gör alla scener själv och det är ganska duktigt av honom att inte behöva någon stuntman. Men what the fuck gör Chris Tucker i denna filmen förutom att skämma ut sig själv och bevisa för världen att B-filmer KAN sälja världen över!?
Han är pinsam rakt igenon. Han är som en wannabe Eddie Murphy / Will Smith i Men in Black och Martin Lawrence i Big Momma's House - filmerna.

.
.
Inte nog med det usla skådespeleriet så är filmernas handlig (nu syftar jag på 3:an) grymt dålig.
''Att hitta ett brev som är in tatuerat i en snygg kvinnas bakhuvud...'' BULLSHIT!
Snälla säg om jag har fel.
Och Amer, du har ännu en gång alldeles rätt...
outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

den filmen är faktiskt braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Anonym sa...

WOW, du fick mig att ändra alla mina dåliga åsikter om filmen till bättre, med det argumentet...betala in ditt medlemskap i debattklubben detta året med, idiot, // guce