torsdag 14 februari 2008

Gah, I never got hit. Why Cupid, why?

Hej med er!
Hoppas ni mår fint, jag själv sitter här med Ma, bänkad vid tv:n och bara myser framför brasan. Mysig va? ;)
Har varit hos Dzana hela dagen, städat hela hennes lägenhet. edgentligen städade inte jag så mycket men jag tycker jag ska få lite cred endå...
I alla fall, vi lunchade (det blev McDonalds), powernapade och sedan drag jag och Ma till A6. Hittade ett suuupersött halsband jag letat efter länge nu! Så himla glad är jag, kolla:




Snyggt va?
Känns väldigt mycket vår över det hela.
Och på tal om vår; jag har sånna vårkänslor nu!
Fåglarna kvittrar, solen skiner och det är ljust långt in på eftermiddagen, så himla roligt.
Våren är favoritårstiden - lätt! :)
Hoppas ni har haft en fin dag, outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha det halsbandet :P

Azra Topuz sa...

mohahah, jag har det ;)