söndag 10 februari 2008

Fashion ;

Så här lagom till att alla vill dö av depression av detta tragiska vinterväder så ville jag muntra upp er med en sockersöt outfit.

Pickin' Wildberries gillar vi alla!
.
Blus: Många känner nog igen den, blusen är från H&M
Halsband: Kenneth Jay Lanes jordgubbshalsband är ju bara för sött!
Klänning: Thakoon
Väska: Fin korgväska från Accessorize
Kofta: Stickad långkofta från Ellos
Gummistövlar: Ett par rejäla gummistövlar är ett måste i skogen.
.
Halsbandet är min favorit! Har letat efter ett sånnt jättelänge nu men alla är så dyra - suck.
.
.
.
.
.
.
.
.
Listade även mina favorit produkter jag använder just nu ;
1. L´oréal Hydrafresh ansiktskräm,
Återfunkar och fräschar upp din hy
H&M, Åhlens Ca 60 kr
.
2. L´oréal Demaq´expert makeupremover wipes
40 stycken våtservetter som tar bort ditt smink och återfuktar hyn, samtidigt som den luktar gott!
H&M, Åhlens Ca 90 kr
.
3. Papaya Crème från Madame Chic,
Papaya Crème tillför fukt och binder den i hyn. Den upprätthåller hyns sunda balans och är irritationslindrande.Madame Chic Ca 289 kr
.
Tre produkter jag rekomenderar väl!
.
Nej, nu ska jag nog kolla på film eller något. det kanske kommer en update senare ikväll outLOUD /azra

Inga kommentarer: