fredag 15 februari 2008

Huh ? THOUGHTS.

Jag och -- diskuterade lite om att det alltid finns två sidor av en berättelse, sant eller hur?
Eniga om detta fortsätter vi och jag säger "Men det finns ingen andra sida med Nazismen", enligt mig finns det inte två sidor här. Bara en.
Och -- håller inte med, -- säger att det finns två. Jag tänker inte skriva här vad -- sa efter det för det känns ganska oviktigt.
Men jag undrar fortfarande om det finns två sidor med Hitler och nazismen. Finns det det?
Nu menar jag inte om det finns folk som tycker att nazism och rasism är dåligt och folk som tycker det är bra.
Utan jag frågar mig själv om det finns en bra anledning till vad som skedde på 40-talet. Fanns och finns det fortfarande en bra anledning varför det som inte fick ske egentligen skedde?
Eller är detta ett undantag, en historia som bara har en sida?
outLOUD /azra

Inga kommentarer: