söndag 10 februari 2008

Hej med er.

Hoppas ni mår fint och att ni har bra planer för ikväll.
Jag själv mår bra även om mina planer förändrades för kvällen.
Takki har feber och Jenny ville inte till Huset så det blev inget av det. Men det gör inte så mycket, ska vara med Lamija och Melisa istället. Myskväll blir det nog :)
.
Dagen har varit bra. Jag, Ma & Pa var hemma hos Velici och firade Bella, fikade och så.
Kom hem och började laga mat, kom på en ''ny'' måltid:
Ris / coscous med marinerad kyckling wookad med olika grönsaker, curry och sås. MUMS! plus att jag blandade i lite jordnötter och banan, så gott.
(för)mätta och glada städade vi undan allt i köket och jag la mig i sängen med ett par Grey's Anatomy avsnitt :) Somnade dock inte som jag hade tänkt men jag fick vila ut mig.
Som ni ser har min dag varit ganska slapp.
Ska nu ringa Lamija ,
Ha en fortsatt fin kväll, outLOUD /azra

Inga kommentarer: