tisdag 12 februari 2008

God kväll!

Hoppas ni mår fint!
Jag är helt utmattad, gah!
Fick för mig att powerwalka till Melli, ta hennes cykel och cykla till gymmet (det är långt dit!). Cykla på motionscykel (13 km), sola och sedan cykla hem (ännu en gång; det är låååångt!).
Kom hem, duschade och fixade kvällsmat och nu sitter jag här :)
Stolt över mitt impulshumör men som sagt helt utmattad.
.
Imorgon ska jag upp tidigt och ta 8.50 bussen in till stan, traska bort till HairTime och möta Dzana där vid 10.00, hennes tur att klippa sig :)
Efter det ska luncha ihop och så - mys!
Ska på spinning vid 19.00 imorgon också.
Aja, nu ska jag fortsätta med mina Grey's Anatomy avsnitt och min äppeljuice.
outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

de va ingen dålig fart på dig:)

Azra Topuz sa...

haha, men det är inte alltid det är så - suck! ;)