onsdag 16 januari 2008

Bu!

Kännde för att blogga lite nu, kom från skolan för en liten stund sedan.

En bra dag, dock väldigt kort och nästintill meningslös i alla fall skolmässigt.
Senast jag bloggade satt jag i matsalen, efter det så var det samhällskunskap och naturkunskap (båda ynka 40 minuter) och sedan slut.
Tog bussen till stan med Anton och Philip. Träffade Erik och dom drog till Friskis&Svettis.
Jag själv gick runt på stan, hittade mig en väska.
ÄNTLIGEN! så ska jag få slippa den urfula och opraktiska JING-väskan :)
För min väska rymmer, dator ev idrottskläder, böcker you name it!

Här har ni en bild ;

Wendins
399 kr
snyggsnyggsnygg
Svart går alltid hem
;)
Ja, ja, nu ska jag återgå till mitt the och frukt. Ska träna ikväll och det bli en update efter det - klart!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: