onsdag 16 januari 2008

God morgon :)

Hoppas ni mår finfint just nu, jag mår okej, inget som har dragit ner på mitt humör men dock inget som har förgyllt dagen heller.
Just nu är det håltimma, evigt chattande och bloggande. Vi har inte mycket att plugga och jag kan ju inte direkt åka hem över håltimman ;/
Så då blir man fast i skolans matsal...
.

På sista tiden har jag haft konstiga vårkänslor, hela tiden.
Längtar grymt mycket efter våren just nu. Då allt är grönt, en massa blommor och fågelkvitter så fort du går ut. Nu, när du bara tittar ut blir du deprimerad..
grått, grått och åter grått fuller vår vardag - suck!
Ja, ja, jag ska inte deppa ihop för det! Jag tänkte komma med en outfit här (kanske vår inspirerad?), film tips och ett album :) enjoy!
.

Skor: Orange platåsko från Chloé, haha!
Halsband: Fjärilar känns väldigt 70. från Asos
Solglasögon: Pilotbågar från Cutler & Gross
Kofta: Från Topshop
Jeans: 70-TALET! Topshop-jeansen
T-shirt: Från 80s purple
Väska: Seth från Mulberry
.




Movie-time!
Igår blev det film, såg ''HITCH'' på tv4.
Gillar Will Smith och det känns som att
han aldig kommer att misslyckas.
Hitch är en professionell "dejttränare"
som ska försöka få ihop en fumlig revisor
med en rik arvtagerska. Samtidigt
försöker han själv få ihop det med en
skvallerjournalist.
.
Musik-tips!
Gammalt album jag aldrig kunnat få hem,
Men denna helgen så!
Gymt bra låtar, även de som inte är
så pass kända som 'London Bridge'
och 'Fergalicious'.
:)
.
.
.
Ja, nu får jag återgå till att kolla på Gossip Girl.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: