söndag 13 januari 2008

God morgon / God förmiddag / God kväll ?

Ja, ni får välja rubrik själva.

Här sitter jag, gick upp tidigt imorse. Jag känner att jag sover bort hela dagen.
Så Ma väckte mig lite tidigare än valnigt, vi år frukost tillsammans och jag började plugga.

Jag är otroligt lättad över att jag har lyckats banka in naturkunskapen i huvudet och nu återstår spanskan.
Vi tog en break nyss och gick ut för att gå :) en timmes runda blev det och nu ska Ma göra mat.
Det är min dag i korta drag, jag har hunnit med en del även om klockan inte enns är 2!

Beslutade idag att jag borde klippa mig, ska även färga håret. Antingen svartsvart eller mörk konjaksfärgad brun - typ..
Jag ska även gå på spinning nästa vecka med Sena hoppas jag :) , sola ska jag också, shoppa tänkte jag hinna med och fixa ansiktsbehandling i stan. Jag har mycket jag måste göra,
och jag ska hitta med allt.

Nästa helg är det match hemma, jag ska dessutom till Dzana med Ma.
Vi ska ha en riktig 'USA-helg' som vi kallar det med kina-mat (i burkar så som dom har i alla filmer och serier), käka Ben & Jerrys glass (så som dom gör i alla filmer och serier), kolla på Vänner och sova där. MYS! Jag hoppas det blir denna helgen i alla fall, för från & med tisdag är Daniel i Ryssland och Dzana ensam. Måste muntra upp henne!

Jag tänkte hissa&dissa lite, komma med en inköpslista och något mer..
Har märkt att jag har tillräckligt med pengar på kontot för att unna mig lite grejer för min själv :) och jag vill köpa lite produkter för ansiktet, håret & så ;
InKöpsLista ;
GoldWell
Produkterna verkar grymt bra,
så jag funderar starkt på att köpa
schampot och balsamet.
Finns hos frisören!
.
.
.
.
.
Dove
Provade denna hos Melli,
Dove silk Glow body lotion
som gör att huden glittrar
mums!
.
..
.
Smith's Rosesbud Salva
Så söt!
Jag och Melli har beslutat
att köpa den :)
mums! även här.

.
.
Hiss&Diss - listan ;

Jag HiSSAR ;
Urläckert halsband från www.accessora.se
I form av en skölpadda med klocka ;)
.
MITTiMELLAN ;
Egentligen tycker jag att denna ska vara på
'Jag HiSSAR' men ja ja.
Snygg svart klänning som alltid går hem!
.
Jag DiSSAR ;
UR FULA platåsandaletter - typ!
I guld och fejk ormskinn -.-''
och ni anar inte vad dom kostade ...
ca 347 PUND !!! insane
Hoppas ni fick en trevlig lässtund,
outLOUD /azra

Inga kommentarer: