tisdag 15 januari 2008

God kväll !

Hoppas ni alla mår bra, jag själv har inte mycket att klaga på.
Trött, men det ska jag snart fixa med en god natts sömn. Men jag tänkte updatera här lite innan så ni inte blir allt för besvikna ;)

Jag har precis tvättat bort min ansiktsmask, hemmagjorda dessutom! Det ni.
Skönt, så nu känner jag mig ganska slapp i ansiktet men det hindrar mig inte att tipsa lite om allt och inget och göra en hiss&diss lista.
Här kommer allt ;

TIPS!


Jag använder just nu Loreal's
'Demaq expert' för att ta bort smink.
Grymt bra + att den luktar gott!
ca 90 riksdaler på H&M
Men det finns nog lite överallt ska ni se.



Hiss&Diss - listan.
Jag HiSSAR ;
Det röda nagellacket
ligger fortfarande i topp!
.
MITTiMELLAN ;
Lila nagellack.
Grymt snyggt säger jag bara.
.
Jag DiSSAR ;
Knallfärger på nagellacken.
Som här; BLÅTT!
no no no ,
.
Här kommer lite musik också (längre ner)
Ha det great! outLOUD /azra
.
.


Inga kommentarer: