måndag 14 januari 2008

Hey there.


May be surrounded by
A million people
I Still feel all alone
Just wanna go home
Oh I miss you, you know
.
.
.
Hoppas ni har haft en fin start på veckan.
Jag själv har haft en bra dag, är dock lite seg just nu men ska pigga upp mig med lite dusch, ansiktsscrub och lite annat. :)
Har inte blivit mycket plugg idag, men jag känner att det inte finns så mcyket mer att plugga in just nu. Det får gå som det går imorgon och jag hoppas på det bästa.
Ska bli skönt att få dessa två prov överstökade.
Har dock en lång dag imorgon, till klockan 5 - pust! jaja ,

Sitter just nu och laddar upp en massa musik på http://www.imeem.com/ , hoppas bara att musiken funkar också så kommer jag lägga till den längst ner här på bloggen.

Vill också lägga upp en outfit här ;


Halsband: Frukthalsbanden funkar fortfarande, speciellt på ett trädgårdskalas
Kofta: Grönt passar ju bra i det fria. Kofta från H&M
Klänning: Så även blommigt... Från 3.1 Phillip Lim
Solglasögon: Klassisk modell från H&M
Armband: Matchy, matchy. Armband från H&M
Skor: Fina sandaler från Ellos som går så bra ihop med skärpet på klänningen
.
Jag gillar verkligen denna, sååå söt!

.
.

Det verkar så som att låtarna tar väldigt lån tid, så dom kommer antingen senare ikväll eller imorgon. Så länge så får ni ha det great!

outLOUD /azra

Inga kommentarer: