onsdag 16 januari 2008

Oh ,

Bra kväll.
Åkte vid halv sju tiden till MGF med Sena. Spinning stod på schemat.
Första gången, grymt roligt. Grymt roligt men sjukt jobbigt!
Hoppas jag kan stå på benen imorgon i alla fall!
Kom hem vid halv nio och tog en lång dusch och åt kvällsmat.
Kom på att vi har engelska glosor tills imorgon, 'förhörde mig själv' och kunde alla på första försöket. Thank God, säger jag bara att jag har lätt för engelska. Hade varit jobbigt annars.
.
Imorgon börjar vårat nya schema, :)
Det nya är företagsekonomi och data design. Ja, vi får se hur det går..
Utas har tydligen fixat vårat schema så vi slipper gå till 17.00 på torsdagar - TACK!
.
Dagens inlägg är mitt 200:de inlägg. Det ni! ;)
Grattis till (mig &) bloggen :)
Hoppas det blir mångamånga fler.
.
Jaja, vi hörs imorgon. Anatgligen i skolan och sedan på kvällen med en update.
Har nämnligen fullt upp med träning imon.
Ha det great! outLOUD /azra

Inga kommentarer: