måndag 14 januari 2008

God kväll ,

Här sitter jag, med låten 'The Scientist' på repeat. Hoppas ni lyssnade på den i det förra inlägget.
Kom hem vid halv fyra och fann min kära Ma i köket och laga mat. Det blev tacos åt mig, Dzana & Daniel och sedan mumsig efterrätt!
Orsaken varför vi käkar tacos en måndag är den att Daniel åker till Ryssland inatt för att jobba där i sex veckor.
Jag taggar redan minkpäls i mängder och konjak, även om man dricker vodka i Ryssland..
Kom fram till att konjak passar med med mina egna färgtoner,

Nu så tänkte jag fixa lite med spanskan, ringa Lamija och sedan en update här. Men vi får se.. Jag tar allt som det kommer förutom spanskar jag ska banka in i huvudet.

Ni får ha det toppen så ska jag hitta en låt på 'imeems' som ni kan njuta av här;
(jag älskarälskarälskar denna låten även om det är grymt gammal!)


outLOUD /azra

Inga kommentarer: