lördag 19 januari 2008

God morgon allesammans!

Oh, jag brukar inte vara vaken vid halv tio tiden på en lördag men min tränare Lotta väckte mig och sa att matchen var inställd, det gästade laget kunde inte komma på grund av stormen - typiskt!
Men jag och hela laget taggar inför matchen på torsdag nästa vecka :)

Efter att jag och Lotta hade lagt på så kunde jag inte somna om. Det blåser grymt mycket och jag hör precis allting. Jag borde stänga ventilationsluckan i fönstret..
Kollade lite snabbt igenom mina favorit bloggar (och det är många ska ni veta!) och sedan så beslutade jag att förändra min layout lite, som ni ser.
Fint enligt mig, gillar att det är blått :)

Ja, ja. Nu gör Ma frukost så jag borde bädda och dra mig till köket.
Morgon musik ;


Det kommer naturligtvis en update senare,
tills dess ha en superdupermorgon outLOUD /azra

Inga kommentarer: