fredag 18 januari 2008

God kväll!

Hoppas ni alla mår finfint, jag själv mår great!

Jag gillar fredagar, även om det är skola, man måste upp tidigt och jag är hemma sent så är fredagar bättre än lördagar.¨
Men denna helgen är liiite längre än alla andra, jag är ledig på måndag så det ska bli skönt :)
Denna fredagen var hela familjen tillsammans - finally!
Dzana kom och hämtade mig i skolan och vi åkte hem till lilla Mullsjö.
Vi åkte och handlade, och sedan hem och fixade mat.
Azras wook, som jag föredrar att kalla den. Med en massa grönsaker (!), marinerad kyckling och couscous - mums!
Fikade efter det och nu sitter vi alla och tittar på Let's Dance.
MysMysMys!
.
En outfit ;



















Klänning: Marni
Armband: Lara Bohinc
Tights: metalictightsen , ute ja, men såå Star Wars!
Väska: Mulberrys Anthony
Skor: Marc Jacobs
Skärp: Fendis
Byxdress: Bodyamr
.

Och denna Star Wars - tema ska avslutas med världens roligaste video.
Jag tror Dzana grät till denna, KOLLA!


.
outLOUD /azra


Inga kommentarer: